Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Wiśniowa kaszka manna

Czas na ciepłą i kremową kaszkę manną, która otuli was wieczorową porą. Brzmi smakowicie, nieprawdaż? Zachęcam do przygotowania jej w chłodne popołudnie na deser lub na kolację, jak wolisz. 
Lista składników: 
40g kaszy mannej
50 ml mleka 
ok. 70 ml wody 
100g mrożonych wiśni 
garść migdałów
słodzidło do smaku - ja dałam 2 tabletki słodziku
sos toffi również do smaku

Sposób przygotowania: 
Do rondelka wlewamy wodę i mleko. Chwilkę gotujemy i dodajemy kaszę manną, słodzidło i wiśnie. Całość gotujemy aż kasza wsiąknie wodę i wiśnie będą miękkie. Gotową kaszkę przekładamy do miseczki, następnie nakładamy migdały i sos toffi. I gotowe!

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty