Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Makaron w sosie śmietanowym z łososiem

Dzisiaj przychodzę z daniem, które pierwszy raz robiła chyba w wieku 12 lat i potem o nim totalnie zapomniałam. Ostatnio do niego wróciłam i znowu się w nim zakochałam. Bo kto nie lubi szybkiego i pysznego dania? Zachęcam do spróbowania :) W przepisie korzystam z wędzonego łososia z Biedronki.
Zapraszam do obejrzenia przepisu na YT: https://youtu.be/gJoCNcidqdY
Ilość porcji: 1

Lista składników: 
50g makaronu spaghetti 
125g łososia wędzonego 
100g śmietany 12%
0,5 cebuli
1 ząbek czosnku
1 garść rukoli 
czosnek staropolski
sól
pieprz

Sposób przygotowania: 
  1. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. 
  2. Cebulę kroimy w kosteczkę i smażymy na patelni. 
  3. Następnie dodajemy na patelnie czosnek, łososia, śmietanę i przyprawy. Ciągle mieszając, podgrzewamy całość przez 2-3 minutki.
  4. Następnie odcedzamy ugotowany makaron i dodajemy go na patelnię. Dodajemy również rukolę, mieszamy całość i gotowe!

 Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty