Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Malinowe smoothie bowl z toppingami

Idealne śniadanie na gorsze samopoczucie, to śniadanie kolorowe i udekorowane apetycznymi toppingami. Uwielbiam gotować i bawić się dodatkami. Smoothie bowl to super potrawa, w której można poszaleć w toppingach.
Lista składników: 
  • 60 g awokado
  • 1 mały banan
  • 2 garści rozmrożonych malin
  • 50 ml mleka lub jogurtu
  • 20g odżywki białkowej - ja wykorzystałam waniliową
  • Toppingi - plastry brzoskwini, płatki  migdałów, biała morwa, kilka plasterków banana, wiórki czekoladowe, kawałki mrożonych malin
Sposób przygotowania:
  1. Do blendera kielichowego wrzucamy odżywkę białkową, awokado, 2/3 banana, 2 garści rozmrożonych malin i blendujemy wszystko.
  2. Gotową masę przelewamy do miseczki. 
  3. Następnie kroimy resztę banana, truskawki, brzoskwinię i układamy je na smoothie. 
  4. Na koniec dodajemy nasiona, orzechy i inne ulubione dodatki.
Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty