Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Szakszułka

Czas na niedzielne śniadanie. Dzisiaj proponuję Wam szakszułkę. Jest to super alternatywa dla tradycyjnej jajecznicy. Jestem ciekawa czy znacie ją i czy lubicie :)
Lista składników: 
5 pomidorków koktajlowych
2 pomidorowe malinowe
3 pomidory śliwkowe
2 ząbki czosnku
0,5 cebuli
0,5 łyżeczki ziół prowansalskich
sól i pieprz do smaku
3 jajka

Sposób przygotowania: 
Zaczynamy od pokrojenia cebuli i czosnku w kosteczkę i wrzucenia ich na patelnie. Kiedy cebula i czosnek się podsmażają, kroimy pomidory malinowe i śliwkowe w kosteczkę, i dodajemy na patelnię. Pomidorki koktajlowe przekrajamy na połówki i również dorzucamy do reszty. Następnie doprawiamy pomidory i mieszamy. Kolejny krok to zrobienie dla każdego jaja robimy miejsce na patelni i wbijamy je. Całość dusimy pod przykrywką przez około 5 minut do ścięcia się białka.

Smacznego :)

Komentarze

  1. Ale super blog ! Wykonałam 2 przepisy i wyszło smakowicie. Czekam na więcej postów i zapraszam do mnie https://igusis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty