Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Trik na resztkę czekolady

Szybka zmiana dla zwykłej czekolady. Mówimy oczywiście o gorzkiej czekoladzie
Składniki:
  • 1 tabliczka gorzkiej czekolady
  • Garść ulubionych bakalii lub orzechów - ja wybrałam pestki dyni
  • Jeżeli bierzesz duże orzechy lub kawałki suszonych owoców polecam je pokroić na mniejsze kawałki 😊
  • Można dodać domowego karmelu (przepis na niego znajdziesz w przepisie na popcorn z karmelem)
Sposób przygotowania
  1. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej lub w rondelku.
  2. Kiedy czekolada się rozpuści dodajemy nasze orzechy/bakalie i dokładnie wszystko mieszamy.
  3. Całość wykładamy na papier do pieczenia, tak aby można było przykryć nim również.
  4. Czekoladę studzimy, można włożyć ją do zamrażalnika. Po kilku minutach wyjmujemy i polewamy karmelem. I gotowe!
Smacznego

Komentarze

Popularne posty