Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Bajgiel z pasta jajeczna

Bajgiel na każdą porę. Bo po co się ograniczać się tylko do sniadacznia czy kolacji. Nadaje się również jako drugie śniadanie do pracy, wystarczy zawinąć w folie aluminiowa i gotowe! 
Mam nadzieję, że zasmakuje Ci ta kanapka 😊
Składniki:
1 jajko ugotowane na twardo
1 bajgiel
Trochę kiełków - ja wybrałam z brokuła
Garść szpinaku
1 łyżeczka mjsztardy - polecam honey mustard
2 łyżeczki majonezu 
Sól do smaku 
Pieprz do smaku 
Siriracha

Sposób przygotowania 
Jajko obieramy i wrzucamy do miseczki. Następnie rozgniatamy je widelcem i dodajemy majonez, musztardę, sól i pieprz. Dokładnie mieszamy. 
Kolejny krok to przecięcie bajgla i posmarowanie go odrobiną majonezu. 
Na dolną część bajgla układamy szpinak następnie nakładamy pastę. Kolejna warstwa to sos siriracha, następnie nakładasz kiełki i zamykamy bajgla :) Gotowe! 
Smacznego :) 

Komentarze

Popularne posty