Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Poke bowl

Szukając definicji poke bowl w internecie możesz zetknąć się na przykład z taką :
Poke bowl to miska z gorącym ryżem i zimną, surową rybą z wyrazistymi przyprawami i warzywami lub owocami. Dla mnie poke bowl to miska różności, w której mam wszystkiego po trochu co lubię i co jest dobre dla mojego ciała. Bardzo mi to przypomina talerze z wakacyjnych restauracji, gdzie ma się wykupiony all inclusive. 
Co znajduje się w moim poke bowl?
Gotowana fasolka szparagowa
Makaron swiderki
Mięso mielone w sosie paprylowym
Guacamole
Sałatka - mix sałat, pomidorki koktajlowe, oliwą z oliwek, sól i pieprz
Przyprawy: płatki chili, sos siriracha

A Ty co umieścisz w swoim poke bowl?

Komentarze

  1. No przyznam szczerze, że mnie akurat kusi sushi bowl i bardzo chętnie coś takiego bym przetestowała. Fajny przepis złapałam na stronie https://zielonysrodek.pl/sushi-bowl-czyli-wiosenna-micha-przepis/ i myślę, że jak najbardziej można z niego skorzystać, jeśli ktoś ma ochotę spróbować czegoś nowego! Warto sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty