Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Brownie słony karmel

Nowa odsłona brownie, o cudownym smaku - słonego karmelu. Jeżeli również lubisz wilgotne ciasta i karmel to to ciasto jest stworzone dla ciebie. Jest zdecydowanie lżejszą wersją dostępną w kawiarniach. 


Składniki na ciasto:
4 średnie banany
150g mlecznej czekolady
1-1,5 szklanka kakao
2 duże jajka
0,5 łyżeczki sody

Dodatki:
Masa kajmakowa
Sól 
Precle
Orzeszki ziemne (ja dałam jeszcze orzeszki ziemne w karmelu)
I cukierki snickers


Sposób przygotowania:
Czekoladę rozpuszczamy. Banany blendujemy na gładką masę i mieszamy z resztą składników. Polecam wszystko jeszcze raz dobrze zblendować. Ciasto piecz w 180 stopniach przez 20-30 minut.
Po ostygnięciu nakładamy warstwę masy kajmakowej i układamy dodatki. 

Od samego pisania tego przepisu ślinka mi cieknie :)
Życzę smacznego :) 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, staram się wymyślać super przepisy :) zachęcam do spróbowania ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty