Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Truskawki w czekoladzie


Kto nie kocha czekolady? Chyba nie ma takiej osoby...  Z truskawkami jest podobnie - tak mi się wydaje. Tak więc połączenie tych dwóch składników to po prostu poezja, eksplozja doznań smakowych. Może trochę przesadzam, ale uwielbiam oba te składniki. 

Jedne i drugie są zdrowe i mają wiele korzyści prozdrowotnych. 
Zachęcam was do spróbowania zrobienia takiej małej słodkości dla siebie i dla swojego partnera/ki lub dzieci - im też na pewno przypadną do gustu 😍

Składniki:

  • 300 g świeżych truskawek
  • tabliczka czekolady deserowej
  • 1 łyżeczka oleju - ja dałam rzepakowego

Sposób przygotowania:
  1. Truskawki myjemy i wysuszamy.
  2. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej.
  3. Do rozpuszczonej czekolady dodajemy olej i mieszamy dokładnie. 
  4. Od truskawek odcinamy szypułki i stawiamy na papierze do pieczenia lub na talerzu. 
  5. Gotowe truskawki oblewamy czekoladą i wkładamy do lodówki na około 15 minut. Po tym czasie z czekolady zrobi się twarda skorupka.  I gotowe!
Smacznego 😀




Komentarze

Popularne posty