Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Babeczki marchewkowe

Jesień nadeszła i nadszedł mój czas na zmiany. Zmieniam pracę. Dlatego stworzyłam te maleństwa dla moich wspaniałych ludzików z pracy. W ramach podziękowania za wspaniałe trzy lata wspólnej pracy, godziny przegadane udając, że pracujemy oraz wspierania się i motywowania do samorozwoju. 

Lista składników:

  • 2,5 szklanki* mąki tortowej
  • 1,5 szklanki* cukru
  • 1,5 szklanki* oleju rzepakowego
  • 4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 jajka
  • 6-7 cienkich, ale długich marchewek
  • torebka cukru waniliowego
  • 2 łyżki cynamonu
  • szczypta soli
  • powidła śliwkowe


*takiej 200-250 ml

Sposób przygotowania: 
Marchewki ścieramy na tarce, dodajemy jajka i mieszamy. W między czasie włączamy piekarnik i ustawiamy go na 180 stopni.Następnie dodajemy kolejne składniki, po każdym dokładnie mieszając. Tak przygotowaną masę przekładamy do papierków. Wkładamy po jednej łyżce masy i na to nakładamy łyżeczkę powideł i na to kolejną łyżkę lub dwie masy. Babeczki wrzucamy do piekarnika na około 15 minut. 
Z przepisu wychodzi około 30 babeczek, także taka ilość jest idealna na imprezy czy szkolne poczęstunki.
Gorąco polecam wypróbować ten przepis - cieszy się bardzo dobrą opinią :)

Życzę smacznego :) 

Komentarze

Popularne posty