Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Deser karmelowy


Moi drodzy, przygotowałam dla Was deser, który poprawi Wam humory pochmurne wieczory. Moja propozycja to puszysty krem karmelowy przełożony czekoladowymi ciasteczkami. 

Liczba porcji: 2

Lista składników:
  100 g serka mascarpone

  śmietanka 36%
  5 kropli karmelowego aromatu 
  ok. 6 czubatych łyżek cukru pudru
  1 opakowanie czekoladowych herbatników lub ciasteczek typu łakotki
Opcjonalnie 2-3 łyżki kawy rozpuszczalnej Inka karmelowa



Sposób przygotowania:
Śmietankę ubijamy na bitą śmietanę, następnie dodajemy serek mascarpone i cukier puder i miksujemy masę. Następnie dodajemy aromat i dokładnie mieszamy. (Opcjonalnie dodajemy 2-3 łyżki gotowej kawy)
Do kubeczków nakładamy łyżkę kremu, warstwę pokruszonych ciasteczek/herbatników, następnie jeszcze raz krem i znowu ciasteczka/herbatniki. Na koniec odrobina kakao do dekoracji.

Smacznego :)







Komentarze

Popularne posty