Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Koktajl proteinowy

Czasami po prostu tak jest, że nie mamy czasu na zrobienie śniadania. I tu przychodzę Ja z super szybkim i smacznym przepisem. Koktajl to prosta alternatywa na śniadanie. Przepis zawiera odżywkę białkową i dzięki temu jest bardziej sycący. 
Zapraszam do obejrzenia przepisu na YT: https://youtu.be/nDguLqs1keA



Lista składników: 
100g mrożonych owoców - wiśnie, truskawki, jagody 
25g odżywki białkowej - ja mam smak czekoladowy
ok. 200ml mleka 1,5% można wziąć mleko bardziej tłuste lub roślinne
płaska łyżeczka kakao

Sposób przygotowania: 
  1. Do blendera wrzucamy owoce, odżywka, kakao i zalewamy mlekiem.
  2. Całość dokładnie blendujemy i gotowe!
Proste, prawda? 

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty