Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Jesienny babciny kompot

Jestem święcie przekonana, że każdy w dzieciństwie pił domowy, taki babciny kompot. Jak nie w domu, to w szkole na stołówce. Chłodny lub na ciepło. Z owocami w szklance lub bez. W tej lub innej wersji każdy musiał się z nim spotkać w życiu. Ja najbardziej kochałam kompot z antonówek mmm... Pyszka...
Dlatego przychodzę do Was dzisiaj z pomysłem na zrobienie super kompotu, bo nie wiem czy wiecie, to prosty przepis :)
Lista składników: 
  • 1kg agrestu - możecie mieszać owoce i wykorzystać gruszki, truskawki, jabłka, maliny itp.
  • 2 litry wody
  • ewentualnie słodzidło - miód/erytrytol/cukier/słodzik
  • szczypta cynamonu

Sposób przygotowania: 
  1. Zaczynamy od przygotowania owoców. Myjemy, oczyszczamy z nasienia i ewentualnie obieramy.
  2. Przygotowane owoce wrzucamy do garnka wraz ze słodziłem i cynamonem. Następnie zalewamy wodą i gotujemy na małym ogniu przez około 15 minut.
Według mnie gotowany kompocik smakuje najlepiej jak jest ciepły :)

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty