Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Deser kokosowy

Deser kokosowy to inspiracja pralinami rafaello w połączeniu z malinami, czekoladą i ciasteczkami.
Zapraszam do obejrzenia przepisu na YouTube https://youtu.be/BBUcwrEpd2w
Ilość porcji: 3-4
Lista składników: 

400ml napoju kokosowego lub mleka lub mleczka kokosowego
100g kaszy jaglanej
70g wiórków kokosowych
2-3 ciasteczka - ja mam biszkopty
3 łyżki rozpuszczonej czekolady lub domowej nutelli
słodzidło
1 miarka odżywki białkowej o smaku waniliowym - opcjonalnie
syrop karmelowy do dekoracji - opcjonalnie 

Sposób przygotowania: 
  1. Zaczynamy od zagotowania napoju kokosowego (300ml). Następnie dodajemy kaszę jaglaną i odrobine słodzidła. Całość mieszamy około 15-20 minut.
  2. Ugotowaną i ostudzoną kaszę wkładamy do blendera. Dodajemy resztę napoju kokosowego, wiórków i odżywkę białkową. Całość blendujemy na gładką masę.
  3. Do szklanek/pojemniczków wrzucamy warstwę pokruszonych ciasteczek.
  4. Następnie nakładamy łyżkę masy kokosowej. 
  5. Kolejny krok to dżem malinowy i znowu krem kokosowy.
  6. Na koniec nakładamy czekoladę lub domową nutellę, kilka okruszków ciasteczek,, wiórki kokosowe i syrop karmelowy. I gotowe!

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty