Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Śniadanie w słoiku

Śniadanie w słoiku to rodzaj śniadania, który możesz przygotować dzień wcześniej. Jeżeli jesteś zabiegana rano to idealny sposób, aby zaoszczędzić czas :)
Takie śniadanie ma dużo wartości odżywczych i zdrowotnych. 
Danie zawiera dwie zalecane łyżeczki nasion chia. Nasiona te zawierają dużo kwasów omega-3, wapna, żelaza oraz wielu innych super substancji.


Lista składników:
  • jogurt naturalny, ja uwielbiam jogurt naturalny gęsty od bakomy 
  • 2 łyżeczki nasion chia
  • wybrane owoce, ja wybrałam mrożone wiśnie
  • 1 łyżeczka ciemnego kakao
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego
Sposób przygotowania: 
  1. Mrożone owoce wkładamy do mikrofali lub podgotowujemy w garnku
  2. Do słoika nakładamy jogurt
  3. Następnie nakładamy nasiona chia, siemię lniane i kakao
  4. Ostudzone owoce nakładamy na górę 
  5. Ostatni krok to wymieszanie wszystkiego dokładnie, można to zrobić za pomocą łyżki lub po prostu zamknąć słoik i potrząsnąć nim kilka razy. I gotowe!
Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty