Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Sernik na zimno


Dzisiaj zaliczyłam ostatnie egzaminy w tym semestrze i postanowiłam z tej okazji zrobić sobie słodki deser. Robienie go zajmie trochę czasu, ale uwierzcie mi, warto! Po kilku godzinach można się cieszyć pysznym i niskokalorycznym deserem.

Składniki:
  • 2 opakowania galaretki 
  • serek waniliowy
Sposób przygotowania: 

  1. Zaczynamy od rozrobienia galaretek w dużej misce. 
  2. Kiedy ostygnie (galaretka musi być cały czas płynna), połowę wylewamy do foremek i wstawiamy do lodówki. 
  3. Następnie do reszty galaretki dodajemy serek waniliowy i dokładnie mieszamy. 
  4. Gotową masę przelewamy do foremek, na stężoną galaretkę w foremkach. 
  5. Następnie wkładamy foremkę do lodówki, aby galaretka zwarła się. Po kilku godzinach deser jest gotowy!
Smacznego :) 

Ja zrobiłam w formie małych babek, ale można zrobić go również w formie większego ciasta, dodając na spód np.: biszkopty.  

Komentarze

Popularne posty