Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Fit donaty


Niedługo tłusty czwartek i przygotowałam dla Was przepyszny przepis na zdrowe pączki w wersji niskokalorycznej. Powstałe ciacha są mega pyszne i wilgotne.
Mam nadzieję, że równie Wam przypadną do gustu :)

Jeżeli nie masz specjalnej foremki na donaty, z masy można zrobić babeczki :)




Składniki:
  • 75 g mąki kokosowej
  • 50 g erytrolu
  • ok. 200 ml wody
  • 180 ml mleka  0,5%
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 3 łyżeczki ciemnego kakao 







Sposób przygotowania:
  1. Do miski rozbijamy jajka i dodajemy do nich mąkę, proszek do pieczenia i kakao. Wszystko mieszamy
  2. Następnie do miski powoli dodajemy mleko i wodę, dokładnie mieszając.
  3. Masa nie może byc zagęsta, w razie czego można dodać jeszcze wody. 
  4. Gotową masę przekładamy do foremek dla donatów. 
  5. Donaty pieczemy około 15 minut w 180 stopniach.
  6. Gotowe donaty można polać rozpuszczoną czekoladą i posypać wiórkami kokosowymi lub zrobić polewę białkową. 
Smacznego :) 

 

Komentarze

Popularne posty