Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Kulki proteinowe z polewą czekoladową

Kulki proteinowe idealne na mały głód podczas nauki, pracy czy podczas podróży. Proste i szybka przekąska, która na pewno Wam się spodoba.
W przepisie jest instrukcja jak zrobić polewę czekoladową, oczywiście można ją zastąpić czekoladą i również wyjdzie pyszna przekąska.  

Ilość kulek: 16
Składniki na kuleczki:

  • 240 g masła orzechowego
  • 60 g odżywki białkowej o smaku czekoladowym - można wziąć inny smak
  • 15 g oleju kokosowego
  • 30 g orzechów - ja wzięłam orzechy laskowe, włoskie i  migdały
Składniki na polewę:
  • 15 g oleju kokosowego 
  • 30 g odżywki proteinowej o smaku czekoladowym
Sposób przygotowania kuleczki:

  1. Orzechy kroimy na małe kawałeczki.
  2. Następnie do miseczki wrzucamy: orzechy, odżywkę białkową i masło orzechowe i mieszamy wszystko dokładnie.
  3. Z powstałej masy lepimy kuleczki wielkości orzecha włoskiego.
  4. Gotowe kuleczki układamy na papierze do pieczenia lub na talerzu z daleka od siebie.
Gotowe kuleczki można na przechowywać w lodówce przez kilka dni.

Sposób przygotowania polewy:
  1. Olej kokosowy rozpuszczamy w mikrofalówce lub w garnuszku.
  2. Następnie w kubeczku mieszamy rozpuszczony olej kokosowy z odżywką białkową i polewa gotowa :)
Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty