Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Fit tiramisu

Fit tiramisu, idealne dla smakoszy, którzy chcą zjeść na śniadanie coś słodkiego i coś co nasyci na kilka godzin :) Można je zrobić dzień wcześniej, ale można też zrobić i od razu zjeść. Decyzja należy do Ciebie, kiedy zjesz :)




Lista składników:
  • 4 czubate łyżki jogurtu naturalnego lub skyru - polecam jogurt naturalny gęsty od Bakoma
  • 25 g odżywki białkowej - ja mam o smaku ciasteczek z kremem, może też być waniliowy lub śmietankowy
  • 6 biszkoptów
  • pół szklanki chłodnej czarnej kawy (ja rozrobiłam 0,5 łyżeczki kawy i 0,5 łyżeczki ciemnego kakao)
  • kakao do posypania z wierzchu
  • ewentualne dodatki w formie świeżych owoców - borówki, jagody, porzeczki, maliny, truskawki

Sposób przygotowania: 
  1. Zaparz kawę z kakao, kiedy ostygnie będziemy zanurzać na sekundę każdy biszkopt.
  2. Do miseczki wrzucamy jogurt i odżywkę białkową i mieszamy energicznie.
  3. Na spód naczynia kładziemy 3 wilgotne biszkopty, następnie można wrzucić kilka owoców. Na to wykładamy kolejne 3 nasączone biszkopty i owocki. Całość posypujemy kakaem i gotowe!


Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty