Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Mini babki z owocami leśnymi

Wielkanoc już minęła, ale babki można piec przez cały rok. Więc zachęcam Cię do zrobienia mini babek z owocami leśnymi. Babki są mega czekoladowo-wiśniowe mmm... 😀
Jeżeli masz ochotę na YT, na kanale Słodka Oliwka znajduje się filmik, na którym przygotowuję ten przepis. 


Składniki:
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 jajka
  • 2 łyżki dżemu - ja użyłam wiśniowego
  • kilka kropli aromatu migdałowego
  • 0,5 szklanki cukru
  • 2 szklanki mąki
  • 1/4 szklanki oleju
  • 2 łyżki kakao
  • około 200 g mrożonych owoców leśnych 
  • łyżka cukru do owoców


Sposób przygotowania:
  1. Wrzucamy wszystkie suche składniki do miski i mieszamy je dokładnie.
  2. Następnie dodajemy po kolei dżem, olej, jajka i aromat ciągle mieszając.
  3. Gotową masę przelewamy do foremek.
  4. Babeczki pieczemy około 15 minut w 180 stopniach.
  5. Kiedy babki się pieką, zajmujemy się owocami. Do rondelka nalewamy odrobinę wody i wrzucamy owoce i cukier.
  6. Owoce gotujemy do momentu, aż się rozpuszczą.
  7. Gotowe babki wyjmujemy na talerz i oblewamy obficie owocami leśnymi i sokiem/syropem z owoców.
Smacznego 😀


Komentarze

  1. Anonimowy21/4/20 10:25

    Zrobiłam przepis :) Babeczki wyszły sztos!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty