Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Koktajl szpinakowy z masłem orzechowym


Cztery dni temu rozpoczęłam nowe wyzwanie - zero słodyczy i tylko zdrowa dieta. Czasami jest trudno, bo ostatni czas sobie bardzo pozwalałam. Ale teraz zapraszam Cię do nowego wyzwania #fitchallenge Żyjmy pełnią życia, odżywiamy się zdrowo i dbajmy o ciało i umysł.
A na początek zielony koktajl.








Składniki:
2 banany
Kilka listków szpinaku - w zależności na ile ci on smakuje
1 łyżka masła orzechowego
Trochę wody



Sposób przygotowania:
Wrzucamy wszystkie składniki (oprócz wody) do blendera i blendujemy. Następnie w zależności od tego czy wolimy gęsty czy bardziej rzadki koktajl dolewamy tyle wody ile chcemy. I gotowe!


Smacznego! :)

Komentarze

Popularne posty