Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Placki z cukinii

Pyszne sezonowe placuszki z cukinii. Z cukinią nie za bardzo  się na co dzień lubimy, ale jest kilka przepisów, w których ją uwielbiam. Jest to właśnie przepis na wytrawne placuszki :) 
Przepis szybciutki, więc spodoba się zalatanym ludzikom :)
Na YouTube znajduję się ten przepis, jeżeli masz ochotę obejrzeć, to gorąco zapraszam :)
https://youtu.be/aOAvpnqGZPI
Lista składników: 
  • 1 mała cukinia ok. 150 g 
  • 1 płaska łyżka jogurtu naturalnego
  • 1 jajko
  • 1,5 łyżki mąki
  • 1/4 cebuli
  • sól, pieprz
  • czosnek - ja użyłam przyprawy czosnek staropolski
 Sposób przygotowania: 
  1. Cukinię myjemy i ścieramy na tarce na małych oczkach. Następnie wyciskamy z cukinii soki.
  2. Jajko bełtamy i dodajemy do cukinii.
  3. Cebulę siekamy na drobną kosteczkę i dodajemy do miski.
  4. Do miski dodajemy resztę składników i dokładnie mieszamy. 
  5. Z masy wychodzi około 3 placki. Placuszki smażymy na małym ogniu i podajemy z sosem czosnkowym. 

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty