Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Tort fensi szmensi

Tort fensi szmensi, to tort który stworzyłam sobie na urodziny. Wyszedł idealny, jest w nim wszystko co powinien mieć tort jak dla mnie. Ma budyń o smaku toffi, dżem wiśniowy i bita śmietana z czekoladą. 
Najlepsze jest to, że kawałek tortu ma tylko około 180 kcal!!! Także gorąco zachęcam :)

Składniki:

  • krakersy solone
  • 2 opakowania budyniu o smaku toffi
  • 200 ml śmietanki 30%
  • 220 g dżemu wiśniowego
  • 50 g cukru pudru 
  • 3 kostki mlecznej czekolady 
  • 750 ml mleka 0,5%
  • 2 łyżki erytrolu 

Sposób przygotowania:

  1. Budyń gotujemy na mleku z erytrolem
  2. Gotowy budyń wylewamy do brytfanki wyłożonej krakersami
  3. Następnie układamy kolejną warstwę krakersów
  4. Na krakersy wykładamy cały dżemy i dokładnie rozprowadzamy na całym cieście
  5. Ciasto odkładamy do ostygnięcia 
  6. W między czasie rozrabiamy bitą śmietanę. Do śmietanki dodajemy cukier puder i miksujemy do uzyskania bitej śmietany
  7. Czekoladę rozpuszczamy i jak tylko ostygnie dodajemy powoli do bitej, delikatnie mieszając
  8. Kiedy ciasto wystygnie nakładamy bitą śmietaną i dekorujemy. I gotowe! 
Smacznego :) 

Komentarze

Popularne posty