Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Frytki

Frytki, fryteczki, frytunie to fast food, któremu trudno mi się oprzeć. W liceum chodziłam do maka i kupowałam duże frytki i cieszyłam się jak małe dziecko ;P A teraz staram się zdrowo i mądrze odżywiać i dlatego często ich nie jem. Ostatnio jednak wpadłam na banalny pomysł, aby własnoręcznie zrobić frytki na zdrowo. No i muszę powiedzieć, że to moja nowa miłość. A najlepsze jest to, że fit frytki smakują nawet  na zimno, a nie jak te z głębokiego tłuszczu :)







Składniki:
2-3 ziemniaki
odrobina oliwy z oliwek
przyprawy: papryka słodka i ostra, sól, pieprz, czosnek
dodatek: cebula


Sposób przygotowania:
Ziemniaki dokładnie myjemy i kroimy na wąskie plastry, a następnie plastry kroimy na frytki. Im chudsze plastry tym cieńsze frytki uzyskasz i szybciej się upieką :) Wszystkie frytki wrzucamy do miski dodajemy przyprawy i oliwę i rozkładamy na papierze do pieczenia. Ja na tak przygotowane frytki kładę jeszcze piórka z cebuli mniam :)))
Frytki pieką się ok20 minut w 220 stopniach w rozgrzanym wcześniej piekarniku.

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty