Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Czekoladowe jajka

Może nie ma już świąt, ale ochota na fit słodycze nie przechodzi :) W  zasadzie można by zrobić prawdziwe jajka niespodzianki w wersji fit, ale to nie długo :) Na razie musisz się zadowolić czekoladką, którą się robi w 10 minut. Dosłownie! 




Składniki:
125g gorzkiej czekolady - ja użyłam czekolady gorzkiej z malinami
olej kokosowy
stała część mleczka kokosowego
2 łyżeczki cukru pudru - lepszą wersją był by ksylitol w wersji pudrowej, ale akurat go nie miałam :(




Sposób przygotowania:
Czekoladę rozpuść w wodnej kąpieli z odrobiną oleju kokosowego albo ja wolisz możesz to równie dobrze zrobić w mikrofali. Następnie łyżeczką rozprowadź czekoladę po wnętrzu foremek i włóż do zamrażalki. Teraz masz około 5 minut na zrobienie pianki. Otrzymasz ją miksując ze sobą stałą część mleczka kokosowego z cukrem pudrem. Kiedy wyjmiemy foremkę z zamrażalnika, możemy nałożyć drugą warstwę czekolady. Powinna ona szybko zastygnąć i wtedy nakładamy piankę. Tak przygotowane jajka trzeba udekorować. Ja dałam kakao i resztkę rozpuszczonej czekolady. Fajnie też by smakowało z posypką crunchy.



Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty