Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Burgery


Cóż pora na obiad i co by tu zrobić? Hmm... Fast foodów nie jem, to może zrobić coś po swojemu. W takim razie fit burger! 






Składniki:
600g mięsa mielonego
pomidor
ogórki kiszone
musztarda sarepska
ketchup
sałata masłowa
cebula
przyprawy: sól, pieprz 




Sposób przygotowania:
Pokrój pół cebuli w kosteczkę i dodaj ją do mięsa razem z wybranymi przyprawami. Taką masę dzielimy na 4 i formujemy z nich kotlety. Kotleciki smażymy na oleju kokosowym. A następnie wrzucamy swoje ulubione warzywka :) Ja dałam sałatę, pomidora i ogórka kwaszonego mniam...

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty