Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Sałatka - 4 składnikowa

Szybkie śniadanie lub kolacja, a może dodatek do obiadu? Na myśl przychodzi mi sałatka. Można ją zjeść do dania głównego, ale sama w sobie przecież może stanowić posiłek. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was sałatkę z 4 prostych składników: mango, tuńczyka, majonezu i selera naciowego. Oczywiście jeżeli nie lubisz majonezu to wystarczy dać jogurt i doprawić go solą i pieprzem.
Jak co środę zapraszam do obejrzenia przepisu na YouTube https://youtu.be/lBieQ22UYvE

Lista składników: 
1 puszka tuńczyka w oliwie z oliwek
200g pora naciowego
około 200g mrożonego mango - można dać świeże mango :)
2-3 łyżki majonezu 
pieprz

Sposób przygotowania: 
Mango do sałatki musi być rozmrożone, więc trzeba je wyjąć wcześniej z zamrażarki.
Łodygi pora odrywamy, myjemy je i odkrajamy końcówki. Następnie kroimy je na cienkie paseczki około 0,5cm (chodzi o to żeby chrupało :) ). Przekładamy do miski i dodajemy odsączone mango i tuńczyk oraz majonez. Całość dokładnie mieszamy i doprawiamy do smaku. I gotowe!

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty