Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Pancakes z pure z dyni


Może nie uwierzycie, ale kilka dni temu po raz pierwszy w życiu spróbowałam dyni. Wypróbowałam kilka przepisów z jej użyciem, ale pancakes wyszły niesamowicie, więc postanowiłam się podzielić moim odkryciem smakowym. 


Składniki:
4 łyżki pure z dyni
1 jajko
50g mąki ryżowej
4 łyżki jogurtu naturalnego gęstego ( + łyżka do posmarowania)
2 płaskie łyżeczki ksylitolu
+ świeże owoce do dekoracji - u mnie to były truskawki



Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki łączymy ze sobą. Ja smażyłam na spraju 1 kcal. Z masy wychodzą 4 pancakes.   
Do dekoracji polecam truskawki i jogurt naturalny. Wszystko się ze sobą genialnie komponuje, po prostu palce lizać :P




Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty