Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Tosty francuskie

Tosty francuskie to pyszne i proste danie, które może zasmakować niejednemu łakomczuchowi. Można je podać z nutellą, dżemem, świeżymi owocami albo z miodem. Wszystko zależy od tego co macie w lodówce. 

Składniki:
około 500 ml mleka 
6 kromek chleba tostowego
2 duże jajka
Jako dodatki ja dałam: syrop z agawy oraz świeże maliny i banany




Przygotowanie:

  1. Do głębokiego naczynia wlewamy mleko i dodajemy całe jajko. Łączymy wszystko w jedną masę. 
  2. Następnie namaczamy kromki chleba. Tak przygotowany chleb możemy: usmażyć na patelni albo wsadzić je do opiekacza lub do piekarnika. Tosty w każdym przypadku smażymy/opiekamy do zarumienia.
  3. Gotowe tosty układamy na talerzu, dodajemy dodatki i gotowe. 

Smacznego :)


Kolejna propozycja - konfitura wiśniowa

Komentarze

Popularne posty