Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Jak zacząć ćwiczyć?

Nie wiesz jak stać się fit? Nie potrafisz się zmotywować? Nie wiesz od czego zacząć?

Dzisiaj postaram się Ci w tym pomóc. Stworzyłam plik dzięki, któremu możesz regularnie odznaczać dni, w których ćwiczyłaś. Po każdym tygodniu masz miejsce na przemyślenia odnośnie ćwiczeń w ostatnim tygodniu. 

4 tygodnie regularnych krótkich ćwiczeń to do dobry początek, żeby zacząć swoje fit życie.







Od czego zacząć?
W internecie jest mnóstwo fajnych krótkich treningów, które można zrobić w domu. 
Więc zacznij od dzisiaj od teraz. Poszukaj treningu na yt. Załóż swój super strój do ćwiczeń. Zrób trening i odznacz to w dokumencie. Po tygodniu codziennych  ćwiczeń napisz swoje przemyślenia odnośnie tego tygodnia. Możesz tu napisać jak Ci się ćwiczyło, czy czułaś się zmotywowana czy może miałaś jakieś trudności.







Jutro 1 listopada, czyli zaczyna się nowy miesiąc, a to z kolei dobry powód, aby wprowadzić zmiany do swojego życia.
 

Ja jutro zaczynam i zachęcam do wzięcia udziału razem ze mną :) 


Link do pliku:

https://drive.google.com/drive/folders/0B9cgOrV6EelqQ2VWYUYzWFBNVnM?usp=sharing


Zachęcam do zważenia się i zrobienia podstawowych pomiarów centymetrem :)


Życzę nam powodzenia w tym wyzwaniu! 


Komentarze

Popularne posty