Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Ciasteczka białkowe

Składniki:
2 dojrzałe banany
1 miarka odżywki białkowej o smaku czekoladowym (ok. 30g) 
1 szklanka płatków owsianych – błyskawiczne, górskie (obojętnie, mogą też być jaglane)
2 łyżki masła orzechowego (u mnie takie 100% orzechów, bez dodatków w składzie)
kilka łyżek wody do rozcieńczenia





Przygotowanie:
Płatki owsiane zmiksuj na proszek, następnie dodaj resztę składników. Blaszkę wyłóż papierem do pieczenia i nakładamy małe placuszki. Piecz przez ok. 15 minut w temp. 180 stopni, do delikatnego zarumienienia. 

Smacznego :)


Makro na porcję 16,4g:
Kalorie: 37
Białko: 1,9
Tłuszcze: 20,62
Węglowodany: 18,92



Do ciasteczek wykorzystałam białko marki Aptonia  dostępnego w Decathlon. Wybrałam o smaku czekoladowym, ale jest także dostępne o smaku waniliowym. 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty