Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Zielone placki

Miękkie, aksamitne zielone placuszki to zdrowe źródło energii. Szybki i prosty przepis spowoduje, że placki będą u Ciebie często gościć. Dodatki możesz zmieniać według uznania. Wiec nie trać już czasu i zrób je sobie! 
Lista składników: 
2 jajka
4 łyżki mąki
2 łyżki słodzidła - ja użyłam ksylitolu
2 łyżki mleka
0,5 łyżeczki cynamonu
1 łyżeczka spiruliny
1 łyżeczka moringi
1 łyżeczka guarany 

Dodatkowo:
100g jogurtu naturalnego
20g odżywki białkowej
100g mrożonych malin
Sposób przygotowania: 
Wszystkie składniki na placki wkładamy do miseczki i mieszamy dokładnie, do momentu aż uzyskamy gładką masę. Następnie dodajemy połowę mrożonych malin. Z przepisu mi wyszło 11 placków. 
Jogurt z białkiem nakładamy np. Do szklanki i dokładnie mieszamy. 
Na placki nakladamy jogurt białkowy i rozmrozone maliny. 

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty