Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Fit sernik

Fit sernik, to idealna propozycja na drugie śniadanie do pracy lub do szkoły. Dostarcza dużo energii oraz jest sycący. Możecie dodać do niego brzoskwinie, borówki, truskawki, jeżyny, maliny lub jakieś domowe przetwory owocowe. Zachęcam do eksperymentowania :)
Piecze się z godzinkę, więc trzeba go zrobić dzień wcześniej.
Przepis zawiera 2 porcje.
Jeżeli masz ochotę zapraszam do wspólnego przygotowania sernika na YT https://youtu.be/_fAr8pA46uo


Lista składników: 
  • 500 g jogurtu naturalnego gęstego
  • 2 jajek
  • 1 opakowanie budyniu waniliowego
  • 2 miarki odżywki białkowej - ja mam o smaku cookies&cream
  • 50 g erytrytol do posłodzenia - można dodać więcej :)
  • 1-2 garści sezonowych owoców - mogą być mrożonki
  • 250 ml mleka 1,5%
Sposób przygotowania: 
  1. Do miski wrzucamy: jogurt, jajka, budyń, odżywkę białkową, erytrytol i mleko, i dokładnie mieszamy. 
  2. Nastęnie masę przelewamy do formy silikonowej
  3. Sernik pieczemy w 180 stopniach około godzinkę (piekarnik powinien być wcześniej rozgrzany).

Jedna porcja dostarcza: 304 kcal 36 g białka 17 g węglowodanów 9 g tłuszczy

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty