Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Domowy sorbet

Upały dają w kość, dlatego przychodzę do Was z małym orzeźwieniem :) Sorbet owocowy - super prosty i super szybki. A najlepsze jest to że ma mało kalorii i smak może mieć jaki tylko chcecie :) Ja przedstawiam Wam moje ulubione połączenie 😍🍑🍒

Lista produktów: 
3-4 brzoskwinie
1 łyżka jogurtu naturalnego
Ulubione owoce - czereśnie i truskawki
Sposob przygotowania:
Brzoskwinie obieramy i kroimy na małe kawałki. Tak przygotowany owoc wkładamy do pudełka lub torebki i trafia do zamrażarki na kilka godzin.
Następnie zmrożone owoce blendujemy na gładką masę.
Masę przekładamy do miseczki, dodajemy jogurt i umyte owocki, i gotowe!

Smacznego! 

Komentarze

Popularne posty