Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Tosty z awokado

Tosty z awokado to bardzo popularna propozycja na śniadanie wśród influencerów. Bardzo sceptycznie podchodziłam do tego dania, ale spróbowałam je i teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia. Dlatego bardzo gorąco zachęcam Cię do spróbowania jego 😀

Lista składników:

  • 2 kromki chleba
  • 2 jajka
  • pół awokado
  • sól
  • pieprz

Sposób przygotowania:

  1. Chleb obsmażamy po obu stronach na patelni.
  2. Następnie chleb odkładamy na talerz, a na patelni rozbijamy dwa jajka i smażymy je do ulubionego ścięcia. Ja lubię kiedy białko jest ścięte, a żółtko płynne. 
  3. W trakcie smażenia jajka, kroimy awokado na plasterki i układamy je na ciepłych tostach.
  4.  Gotowe jajka nakładamy na awokado i doprawiamy do smaku. 
Ja jem takie tosty sztućcami, bo lubię żółtko rozciąć i rozlać na całego tosta mmm... aż ślinka cieknie jak to piszę 😊


Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty