Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Naleśniki z fit sosem


Ostatnio zrobiłam mega zakupy w sklepie internetowym ze zdrową żywnością i kupiłam tam coś ekstra - sos karmelowy i czekoladowy z obniżoną ilością kalorii. 

Sos jest nieco inny niż te normalnie dostępne na rynku. Dlatego musiałam spróbować go z czymś pysznym. Dzisiaj mój chłopak zrobił na śniadanie naleśniki z twarożkiem na słodko i muszę przyznać, że z tym sosem są SZTOSIK!







Składniki do naleśników:
1 szklanka mąki pszennej
1 szklanka mleka
około 0,5 szklanki wody gazowanej
2 jajka

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki połączyć ze sobą na gładką masę. Patelnię spsikałam tłuszczem w spreju. Z przepisu wychodzi z 10 naleśników. 

Do naleśników rozrobiłam twarożek z jogurtem i odrobiną cukru. 
No i oczywiście na koniec sos karmelowy!!!


Smacznego! 


Komentarze

Popularne posty