Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Muffinki z jabłkiem i cynamonem

Wrzesień już nadszedł, drzewa zaczęły już gubić pierwsze liście jest to idealny czas na przepis  z pysznymi jabłkami, które są wszędzie. 
Przepis jest przygotowany na 6 muffinek ;)



Składniki:
70g mąki orkiszowej
70g mąki ryżowej
0,5 łyżeczki sody
3 małe jajka
20g oleju z pestek winogron
50g wody
małe jabłko
cynamon



Sposób przygotowania: 
W misce wymieszaj wszystkie suche składniki, następnie dodawaj mokre. Na koniec pokrój jabłko na małe kawałki i dodaj do masy. Kwestię ilości cynamonu zostawiam każdemu do własnej decyzji. Ja bardzo go lubię w wypiekach, wiec dodałam go sporo :)
Muffinki pieczemy we wcześniej rozgrzanym piekarniku do 180 stopni przez około 15 minut.



Smacznego :) 

Komentarze

Popularne posty