Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Czekoladowe muffinki


Gdy ci smutno, gdy ci źle zjedz... CZEKOLADOWĄ MUFFINKĘ Może nie rymuje się, ale obiecuję, że eksplozja słodyczy z czekolady będzie. Przepis wprawdzie jest na 4 muffinki, ale spokojnie możesz zrobić ich więcej. 

Ja do muffinek dodałam czekoladę mleczną Milka i gorzką czekoladę 70%.





Składniki:
50g mąki orkiszowej pełnoziarnistej
50g mąki pełnoziarnistej
4 kostki czekolady mlecznej Milka
2 kostki czekolady gorzkiej
2 łyżki kakao
3 łyżki syropu z agawy
2 jaja 


Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki oprócz czekolady mieszamy ze sobą. Czekoladę kroimy na małe kawałeczki i dodajemy do gotowej masy. Następnie przekładamy składniki do foremek i pieczemy we wcześniej rozgrzanym piekarniku około 15 minut w 180 stopniach. 

Smacznego!

UWAGA! Muffinki szybko znikają ;)




Komentarze

Popularne posty