Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Pizza na raz


Czy znasz osobę, która nie lubi pizzy? ... Ja też nie. Pizza jest najlepsza.
Jest tyle możliwości co na nią się położy, z czym się ją zje, że można oszaleć. U mnie zawsze jest cebula, mniam... 








Składniki:
placki do tortilli
ser mozzarella
pomidor
salami
szynka
cebula
ketchup


Sposób przygotowania:
Piekarnik rozgrzewamy do 180 stopni i na blaszce rozkładamy papier do pieczenia. Następnie kładziemy placek i smarujemy go ketchup'em. Kolejnym etapem jest nałożenie składników, pamiętając, że ser kładziemy ostatni. Tak przygotowaną pizzę wsadzamy do piekarnika na ok. 5 minut. I gotowe!


Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty