Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Jaglanka z jabłkami

Masz dosyć już owsianki, bo Ci się przejadła? I nie masz pomysłu co innego zjeść dzisiaj na śniadanie?
W takim razie jaglanka z jabłkami będzie idealnym pomysłem na śniadanko dla Ciebie. 









Składniki:
płatki jaglane (moja porcja - około 5 łyżek)
1 jabłko
1 łyżeczka syropu malinowego
mleko
ewentualnie ksylitol, jeżeli wolisz słodsze poranki :)


Sposób przygotowania:
Pokrój jabłko w kosteczkę i wrzuć do garnka z odrobiną wody. Dzięki temu kawałki jabłka zmiękną troszkę. Po chwili dodaj mleko i płatki jaglane. W tym momencie gotujesz normalnie płatki jaglane według przepisu na opakowaniu. Po nałożeniu polej jaglankę syropem malinowym i gotowe :)

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty