Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Chińczyk w studeckim wydaniu

Dania azjatyckie to moje odkrycie roku 2017. Teraz od czasu do czasu robię sobie w domciu ryż smażony z kurczakiem. I smakuje równie dobrze jak u "chińczyka". Także zachęcam do skorzystania z przepisu. 


Składniki:
100g ryżu białego
100g piersi z kurczaka
100g warzyw na patelnię
Przyprawy: sól, pieprz, curry. 


Sposób przygotowania:
Ugotuj ryż, ja osobiście ryż wolę do tego dania troszkę rozgotowany (dzięki temu wszytko się ze sobą wspaniale łączy). Kurczaka pokrój na mniejsze kawałki i dodaj do niego pieprz i sól. Następnie usmaż go na oleju kokosowym. Kiedy kurczak będzie gotowy dodaj do niego warzywa na patelnię. Na koniec dorzuć ryż na patelnię i dodaj curry. I gotowe!


Proponuję dodać na przykład jeszcze brzoskwinię albo ananasa i będzie wtedy bardziej na słodko danie :)


Smacznego:)

Komentarze

Popularne posty