Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Omlet z jabłkiem

Każdy dobrze wie, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia.





































Składniki na omlet:
  • 3 jajka
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • 3 łyżki wody gazowanej
  • 2 małe jabłka





Sposób przygotowania: 

Białka oddziel od żółtek i włóż do oddzielnych misek, do żółtek dodaj mąkę i wodę, masę dobrze wymieszaj, a białka ubij na pianę. Na koniec wymieszaj obie masy powoli, aby masa nie utraciła objętości. 

Jako urozmaicenie wspaniałego omletu, można na patelnie wylać połowę masy i ułożyć warstwę cienko pokrojonego jabłka. Następnie zalać wszystko pozostałą częścią masy. Ja na koniec dodałam jeszcze na górę duszone jabłka. Mniam ;)


Smacznego :)



Komentarze

Popularne posty