Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Happy Lifestyle, czyli nowy "stary" blog

Blog był wcześniej znany pod nazwą Fit Lifestyle Bemowo. Nowa nazwa bloga ma zacząć nowy rozdział w życiu tego bloga i moim.
Od 1 listopada rozpoczęłam wyzwanie, o którym pisałam kilka postów wcześniej, dotyczy on regularnych ćwiczeń.

Zatem w nowej odsłoni bloga będą 4 bloki tematyczne: Co zrobić?, Pliki, Przepisy i Oceny fit słodyczy.


Co zrobić? 
To blok z polecanymi blogami, filmami, książkami i różnymi innymi ciekawymi rzeczami, z którymi chciałabym się z Wami podzielić.

Pliki
Tu chciałabym rozwinąć swoje hobby tworzenia różnych plików, które mogą motywować, pomagać w organizacji może jakieś fajne tapety zobaczymy jak mnie fantazja poniesie.

Przepisy
Przepisy to forma, która zdecydowanie dominowała do tego czasu. Chciałabym dzielić się z Wami pysznymi fit przepisami na zdrowe śniadania, obiady, kolacje no i oczywiście.

Oceny fit słodyczy
Ten blok opowiadać będzie za moje subiektywne opinie na temat kupnych fit słodyczy i przekąsek.

Komentarze

Popularne posty