Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Tosty francuskie z chleba owsianego

Dzisiaj zapraszam na nową odmianę tosta francuskiego. Jest troszkę bardziej wytrawna. Ja podałam je z miodem i borówkami. Inną propozycją może być podanie tostów z parmezanem, pieczonymi pomidorkami i świeżą bazylią. 

Składniki:
3 kromki chleba owsianego
1 jajko
Ok. 100ml mleka 
Borówki 
Miód



Sposób przygotowania: 
Do miski wbijamy jako i dodajemy mleko. Wszystko mieszamy dokładnie trzepaczką. W między czasie rozgrzewamy patelnię. Następnie wkładamy pojedynczo kromi chleba do miski i namaczamy obie strony. Kiedy kromki mamy już namoczone, kładziemy je na patelnię i smażymy z obu stron.
Zarumienione kromki przekładamy na talerz, polewamy miodem i dodajemy borówki. 

Smacznego 😊

Komentarze

Popularne posty