Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Sałatka z mandarynką i burakiem

Sałatka z burakiem i pomarańczą?! Tak! Ja w to też nie wierzę, ale jest to szalenie pyszne połączenie. Jak ją przygotujesz koniecznie daj znać :)



Składniki:
rukola
1 mandarynka lub 2 dwie
2 małe gotowane buraki - można kupić je od razu gotowane będzie wtedy szybciej
orzechy - ja dałam laskowe

Składniki do sosu: 
sok z połówki cytryny
trochę oliwy
szczypta soli
1 łyżeczka miodu

Sposób przygotowania:
Do miski wrzucamy rukolę. Mandarynkę obieramy, kroimy w plasterki i układamy na rukoli. Natomiast buraki kroimy w małą kostkę i dokładamy do miski wraz z orzechami. Na koniec zostało połączyć składniki do sosu i polać sałatkę. 

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty