Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Rozgrzewająca herbata

Ciepła rozgrzewająca herbata idealna na chłodne popołudnia 😊️🍁🍂
Przedstawiam Wam 2 sposoby na przepyszna herbatę, pierwszy dla tych co lubią delikatniejsza. I drugi, dla tych co mają więcej czasu i lubią silne wywary ☺️☕

Składniki:
2 torebki czarnej herbaty
3 plastry pomarańczy 
Sok z połowy cytryny
Około 10 goździków 
2 plasterki imbiru
Płaska łyżeczka cynamonu
2 łyżki ulubionego miodu - ja wybrałam lipowy
Opcjonalnie suszona żurawina
Sposób przygotowania
1 sposób -  na szybko 
Zaparzamy herbatę według zaleceń producenta w dużym dzbanku (ok. 2l). W między czasie obieramy imbir i tniemy w plasterki. Następnie tniemy w plasterki pomarańcze i wyciskamy sok z połówki cytryny. 
Do gotowej herbaty dodajemy miód, sok z cytryny, cynamon i dokładnie mieszamy. Ostatni krok to dodanie imbiru, żurawiny, pomarańczy i goździków. Herbatka super rozgrzewa i cudownie pachnie. 
2 sposób przygotowania - mocny wywar
Do garnka wlewamy wodę i zagotowywujemy ją. Następnie dodajemy torebki herbaty, cynamon, żurawinę, goździki i imbir. Chwilę wszystko gotujemy na małym ogniu. Później dodajemy miód i sok z cytryny. 
Na koniec dodajemy pomarańcze i gotowe!
Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty