Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Lemoniada

Niebawem nadejdą upały i temperatura będzie wskazywać ponad 30 stopni. Dla niektórych to mało, dla innych to dużo. Jednak dla jednych jak i drugich na ciepłe dni przyda się napój orzeźwiający. Do zaproponowania mam przepyszną lemoniadę.

Każdy wie, że cytryna jest źródłem witaminy C. Jest to także krynica różnych innych wspaniałych witamin i minerałów takich jak: potas, magnezu, sodu i żelaza, a także witamin z grupy B i E. Ponad to cytryna zawiera 

Lista składników: 
  • 1,5 l woda
  • 2 duże cytryny
  • Słodzik/ erytrol/ cukier do smaku
  • Dodatki: mięta, pomarańcza, arbuz, ogórek, maliny, truskawki - co tylko chcecie

Sposób przygotowania: 
  1. Cytryny rolujemy, ugniatając je trochę. W ten sposób łatwiej wyciśniemy sok z cytryny.
  2. Wyciskamy sok do wysokiego naczynia.
  3. Dodajemy słodzidło i dodatki i mieszamy dokładnie.
  4. Na koniec dodajemy wodę i gotowe!
Do lemoniady można dodać kilka kostek lodu lub wstawić ją do lodówki, aby była chłodniejsza.


 Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty