Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Wytrawne naleśniki

Naleśniki kojarzą nam się głównie ze słodkim dżemem lub twarożkiem z rodzynkami. Ja jednak przygotowałam dla Was dzisiaj za namową kolegi wersję wytrawną. 
Cały przepis możecie również zobaczyć na YouTube: https://youtu.be/i-PFYMNmXjQ
Gorąco zachęcam do obejrzenia! 



Lista składników na naleśniki:
  • 2 jajka
  • 4 płaskie łyżki mąki pszennej
  • ok. 4-6 łyżek mleka 
Lista składników na farsz:
  • 3 łyżeczki zielonego pesto 
  • 200 g polędwiczek z piersi kurczaka
  • 1-2 pomidory
  • mozzarella
 Sposób przygotowania: 
  1. Wszystkie składniki na naleśniki łączymy ze sobą. Powstała masa powinna być bardzo lejąca. Naleśniki mają być cienkie.
  2. Kurczaka kroimy na małe kawałki i wrzucamy na patelnie razem z łyżeczką zielonego pesto. 
  3. Kiedy kurczak się usmaży doprawiamy go solą i pieprzem do smaku.
  4. Następnie kroimy w plasterki pomidory i mozzarellę.
  5. Naleśnika smarujemy odrobina pesto wzdłuż środka, nakładamy kurczaka, plastry pomidora, a na koniec mozzarellę. Tak przygotowanego naleśnika zawijamy.
  6. Gotowe naleśniki wkładamy na patelnię i smażymy z dwóch stron, aż mozzarella w środku się rozpuści. Jeżeli lubicie ostre smaki polecam na górę dodać trochę siriracha.
 Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty