Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Domowa nutella


Moi drodzy ostatnio miałam mega ochotę na nutelle będąc na zakupach. W biedronce była długa kolejka jak to zawsze bywa koło 19. No i na moje nieszczęście stałam obok regału, na który właśnie wyłożyli nutelle... Wzięłam jedną do ręki, odwróciłam słoik i przeczytałam skład - masakra... Dzięki temu wybiłam sobie z głowy kupowanie jej. Wróciłam do domu i tak sobie pomyślałam, że może spróbuje coś wymyślić, jakiś kolejny zdrowy zamiennik. Nie będę się chwalić, że za pierwszym razem udało mi się uzyskać idealną konsystencję i smak ;) Przepis jest łatwy i szybki w przygotowaniu, także gorąco zachęcam do wypróbowania. 

Lista składników:
Miód
Ciemne kakao
Masło orzechowe - takie prawdziwe, bez dodatkowego oleju czy cukru


Sposób przygotowania:
Do miseczki nakładamy łyżkę masła orzechowego, łyżeczkę kakaa i łyżkę* miodu. Wszystkie składniki mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Nutelle możesz wykorzystać do gofrów, naleśników, udekorowania babeczek, albo jako ich nadzienie,  do posmarowania kanapek :)

Życzę smacznego :)

*miód daje słodkość, więc jeśli masz gorszy dzień lub po prostu potrzebujesz podładować się, możesz dodać go więcej :)

Komentarze

Popularne posty