Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Podkręcony sos pomidorowy


Zapraszam Was dzisiaj do spróbowania mojego eksperymentalnego sosu. Ku mojemu zdziwieniu połączenie kuchni azjatyckiej i włoskiej jest moim największym odkryciem kulinarnym w ostatnim czasie. Spróbujcie i dajcie znać co o tym sądzicie?




Składniki:
4 pomidory
2 ząbki czosnku 
3 - 4 łyżeczki sosu sojowego
2 łyżki miód
0,5 łyżeczki chili
200g mięsa mielone z indyka 
200g makaron ryżowy


Sposób przygotowania:
Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Następnie zaczynamy od usmażenia mięsa mielonego z czosnkiem. W między czasie kroimy pomidory na małe cząstki i dodajemy je do mięsa. Kiedy pomidory podduszą się, dodajemy resztę składników. Gotowy sos nakładamy na ugotowany makaron. 

Życzę smacznego :) 


Komentarze

Popularne posty